Eskişehir-Bilecik Tabip Odası Yönetim Kurulu Üyesi Dr. Birtürk Özkavak şu ifadeleri kullandı;

"Bugün burada bir kez daha toplandık. Aylardır sesleniyor, aylardır bir araya geliyoruz. Hastaneler halkındır, satılamaz diyoruz.

Burası, çok değerli ve kıymetli bir sağlık kurumu olmasının yanı sıra Eskişehir'in önemli tarihî yapılarından biridir. Eskişehir halkı da burayı çok yakından tanıyor. Belki basın emekçisi arkadaşlar yarın kuş bakışı görüntülerini yayımlar. Çünkü burası yukarıdan bakıldığında bir uçağı andıran mimarisiyle gerçekten çok kıymetli bir yapıdır.

Dünyanın herhangi bir ülkesinde böyle bir yapı olsa, her gün bu hastaneden ve sağlık kuruluşundan söz edilir, onun değeri anlatılırdı. Ancak onların gözü ranttan başka bir şey görmüyor. Ne halkın sağlığı, ne Eskişehir'in sağlığı, ne de insanların yaşamı onlar için önem taşıyor. Onlar için önemli olan yalnızca beton, para ve ranttır.

Biz bunu kabul etmiyoruz. Eskişehir halkı, sağlık emekçileri, hekimleri ve emekçileri olarak hastanelerin satılmasını kabul etmiyoruz. Burası aynı zamanda Eskişehir halkının yoğun olarak kullandığı önemli bir sağlık kurumudur.

Burası yakın zamana kadar bir asker hastanesiydi. Eskişehir halkının büyük bir bölümü askerlik muayeneleri için buraya geliyordu. Burası unutturulacak ya da satılacak bir yer değildir.

Bu nedenle Eskişehir'in hekimleri, sağlık emekçileri ve Eskişehir halkıyla birlikte buranın satılmasına ve özelleştirilmesine kesinlikle izin vermeyeceğiz. Resmî Gazete'de daha önce yayımlanan kararın geri çekildiğini ilan ettiklerinde ve satıştan vazgeçtiklerini açıkladıklarında, biz de son açıklamamızı yaparak bu eylemleri sonlandırmayı değerlendirebiliriz.

Ancak bu karar iptal edilene kadar mücadelemizi sürdüreceğiz."