ESKİŞEHİR HABER

Cevat Aydemir: "Öğretmenlerin talepleri karşılanana kadar eylemlere devam"

Cevat Aydemir, Ankara'da eylem yapan öğretmenlere destek vermeyi sürdüreceklerini söyledi.

Abone Ol

Eskişehir Emek ve Demokrasi Platformu temsilcisi Cevat Aydemir şu ifadeleri kullandı;

"Dostlar bu zulüm devam ettikçe biz bu sokaklarda bu meydanlarda AKP zulmüne karşı, AKP'nin ve Cumhur İttifakı'nın faşizmine karşı oturma eylemlerimizi, yürüyüşlerimizi, protestolarımızı ve çığlığımızı, feryadımızı bütün şehirlerden yankılandıracağız. AKP'nin yöneticileri, Eskişehir'in AKP'li milletvekilleri duysun ki yine Milli Eğitim Bakanı Yusuf Tekin duysun diye biz sesimizi çıkarmaya, sözümüzü söylemeye devam edeceğiz. Patronların bakanı Yusuf Tekin istifa.

Yusuf Tekin Cumhurbaşkanından icazet almadığı için komisyonu toplamıyor. Eskişehir Milletvekili Ayşen Gürcan Yusuf Tekin'den icazet alamadığı için Milli Eğitim Komisyonunu toplamıyor. Ama sözünü söylemeye, direnişini göstermeye devam eden öğretmenler Ankara'nın merkezinde AKP iktidarına kök söktürüyor 7 gündür. Açlık grevine yatan bütün arkadaşlarımız, bütün dostlarımız şehirlerde, meydanlardan selamlanıyor ve onları buradan da bir kez daha alkışlarımızla, ıslıklarımızla selamlayalım dostlar. Direne direne kazanacağız. Düzeneğiniz batsın, öğretmenler yaşasın.

AKP'nin İçişleri Bakanı Ankara'da olanlara, Ankara'da açlığa yatan öğretmenlere gözlerini kapatmış durumda. Milletvekilleri, bakanlar, bürokratlar ve saray iktidarı öğretmenlerin sesini duymamak için kulaklarını tıkamış durumda. Biz bütün şehirlerden insan seli halinde öğretmenlere, dostlarımıza, sendikacı arkadaşlarımıza destek için buralarda var olmaya devam edeceğiz. Yarın akşam yine 18'de tam da bu binanın arkasında Bağlar Kapısı tarafından nöbetimize devam ediyoruz. Ankara'daki direniş devam ettiği müddetçe biz Eskişehir'in sokaklarını ve meydanlarını direniş meydanı yapmaya devam edeceğiz.

AKP'liler duysun. Yusuf Tekin duysun. AK Parti Eskişehir Milletvekili Ayşen Gürcan duysun. Ve AKP'nin Ankara'daki polisi duysun. Dostlarımıza, arkadaşlarımıza, yoldaşlarımıza zulmü durdursunlar ve acilen insanca yaşanacak, insanca yaşayacak koşulları yaratacak düzenlemeler ve yasalar, mevzuatlarda yer alsın istiyoruz.

AKP'nin zulmettiği sadece öğretmenler değil. Gençlik, kadınlar, işçiler, köylüler, memurlar, emekliler AKP'nin zulmünden nasibini alıyorlar. İktidar 25 yıldır ülkeyi karanlığa sürüklemeye çalışırken bizler de bu sokaklardan AKP'nin karanlığına teslim olmayacağımızı haykırmaya devam ettik. Ama birleşe birleşe kazanacağız.

Tarikatların ve cemaatlerin cirit attığı eğitim sistemimizde biz ne zaman sokağa çıksak dedik ki sizin karanlığınıza teslim olmayacağız dedik. Şimdi sloganımızı öyle güçlü bir şekilde atalım ki dostlar sağır kulaklar duysun. Karanlığa teslim olmayacağız."