Eskişehir'de yapılan bir sokak röportajında konuşan emekli bir vatandaş, aldığı emekli maaşıyla geçinemediğini söyleyerek yaşadığı ekonomik sıkıntıları dile getirdi. Yıllarca çalıştığını ve tüm yükümlülüklerini yerine getirdiğini ifade eden emekli vatandaş, mevcut gelirinin temel ihtiyaçlarını karşılamaya yetmediğini söyledi.
Yaklaşık 50 yıl boyunca kamyon şoförlüğü yaptığını belirten emekli vatandaş, emeklilik döneminde yaşadığı zorlukları anlattı. Aldığı maaşın 21 bin lira olduğunu söyleyen emekli vatandaş, "Benim yani kaderim bu mu? Geçinemiyorum, 50 sene kamyon şoförlüğü yaptım. Aldığım 21 bin lira maaş. Bu ülkeye yıllarımı verdim." ifadelerini kullandı.
Çalıştığı yıllar boyunca yükümlülüklerini eksiksiz yerine getirdiğini dile getiren emekli vatandaş, "Bağ-Kur'umu tam yatırdım. Devlete vergileri de verdim." dedi.
Sağlık sorunları nedeniyle de zor günler geçirdiğini anlatan emekli vatandaş, "Kanser hastasıyım, hiçbir şeyim karşılanmıyor. Para yetmiyor. Bu parayla ne yapabilirim?" sözleriyle yaşadığı sıkıntıyı dile getirdi.
Ekonomik koşulların yaşamını doğrudan etkilediğini ifade eden emekli vatandaş, açıklamasının devamında, "Yani ölüme mi terk edildik biz? Böyle bir yaşam olmaz. Böyle bir yönetim de olmaz." ifadelerini kullandı.