Eskişehir Büyükşehir Belediyesi Es Çocuk Evi’nde eğitim gören öğrenciler için mezuniyet töreni düzenlendi. Renkli görüntülere sahne olan programda öğrenciler, yıl boyunca hazırladıkları gösterileri sahneleyerek eğitim hayatlarının ilk önemli aşamalarından birini tamamladı.

Saygı duruşu ve İstiklal Marşı ile başlayan törende Es Çocuk Evi Müdürü Nurten Poslu Tetik açılış konuşmasını gerçekleştirdi. Nurten Poslu Tetik, çocukların gelişiminde emeği bulunan öğretmenlere ve ailelere teşekkür ederek mezun olan öğrencileri kutladı.

Program kapsamında öğrenciler tarafından hazırlanan çeşitli gösteriler sahnelendi. Mutlu Kuzular ve Sevimli Tavşanlar sınıflarının oluşturduğu yıl sonu çocuk korosu izleyenlerden alkış aldı. Üç yaş grubu Minik Civcivler sınıfının müzikli gösterisi ise salonda hem duygulu hem de neşeli anların yaşanmasına neden oldu.

Sevimli Tavşanlar sınıfı öğrencilerinin İngilizce müzikli performansı ile Mutlu Kuzular ve Sevimli Tavşanlar sınıflarının hazırladığı dans ve müzik gösterileri de programda yer aldı. Öğrencilerin sahnedeki performansları veliler tarafından ilgiyle takip edildi.

Törende ayrıca Es Çocuk Evi’nin 2025-2026 eğitim öğretim yılı boyunca gerçekleştirdiği etkinlikleri ve elde ettiği başarıları içeren sunum da izleyicilerle paylaşıldı. Yıl boyunca gerçekleştirilen çalışmaların yer aldığı sunum, katılımcılar tarafından ilgiyle izlendi.

Mezun öğrenciler adına konuşan Sevimli Tavşanlar sınıfı öğrencisi Hatice Kapan, arkadaşları ve öğretmenleri adına mezuniyet konuşması yaptı. Hatice Kapan’ın konuşması salondaki aileler tarafından dikkatle dinlendi.

Programın en heyecanlı anlarından biri diploma töreninde yaşandı. Beş yaş Sevimli Tavşanlar sınıfı öğrencileri tek tek anons edilerek sahneye davet edildi. Öğrenciler adına Kaan Eray Şen, sınıf arkadaşlarına mezuniyet yemini ettirdi. Yemin töreninin ardından öğrencilere diplomaları takdim edildi.

Eskişehir Büyükşehir Belediye Başkanı Ayşe Ünlüce’nin selamlarını katılımcılara ileten Es Çocuk Evi Müdürü Nurten Poslu Tetik, çocukların eğitim yolculuklarında gösterdikleri gelişim ve başarıdan duyduğu memnuniyeti dile getirdi. Nurten Poslu Tetik, mezun olan tüm öğrencilere bundan sonraki eğitim hayatlarında başarılar diledi.

Çocuklarının bu özel gününde onların heyecanına ortak olan veliler de Es Çocuk Evi’nde sunulan eğitim hizmetlerinden duydukları memnuniyeti ifade etti. Veliler, çocuklarının gelişimine katkı sağlayan eğitim süreci nedeniyle Eskişehir Büyükşehir Belediye Başkanı Ayşe Ünlüce’ye teşekkür etti.

Mezuniyet programı, öğrenciler, aileler ve öğretmenlerin birlikte katıldığı pasta kesimiyle sona erdi. Mezuniyet pastasının kesilmesinin ardından öğrenciler ve aileleri bu özel günü hatıra fotoğrafları çektirerek ölümsüzleştirdi.