Odunpazarı Belediye Başkanı Kazım Kurt, Odunpazarı Kent Konseyi tarafından düzenlenen Yaza Merhaba Müzik Şenliği'nde vatandaşlarla bir araya geldi. Hamamyolu Yediler Parkı'nda gerçekleştirilen etkinlikte müzik ve dans gösterileri yer alırken, çok sayıda Eskişehirli de programa katıldı.
Odunpazarı Kent Konseyi'nin organizasyonuyla düzenlenen etkinlik, gün boyunca renkli görüntülere sahne oldu. Hamamyolu Yediler Parkı'nı dolduran vatandaşlar müzik eşliğinde vakit geçirirken, etkinlik alanında çeşitli gösteriler gerçekleştirildi. Programa Odunpazarı Belediye Başkanı Kazım Kurt'un yanı sıra Eskişehirli sanatçı Nuri Alço da katıldı.
Etkinliğin ardından sosyal medya hesabından açıklama yapan Kazım Kurt, vatandaşlarla bir arada olmaktan duyduğu memnuniyeti dile getirdi. Kazım Kurt açıklamasında, "Odunpazarı Kent Konseyi'nin Yaza Merhaba Müzik Şenliği'nde hemşehrilerimizle bir araya geldik" ifadelerini kullandı.
Şenliğin yoğun katılımla gerçekleştiğini belirten Kazım Kurt, organizasyona katkı sunan kişi ve kurumlara teşekkür etti. Kazım Kurt, "Hamamyolu Yediler Parkı'nı müzikle, dansla dolduran bu güzel organizasyonda emeği geçen Odunpazarı Kent Konseyi'ne, sanatçılarımıza ve katkı sunan herkese teşekkür ediyorum" dedi.
Etkinlikte vatandaşların müzik eşliğinde vakit geçirdiğini belirten Kazım Kurt, açıklamasının devamında, "Birlikte güldüğümüz, birlikte eğlendiğimiz nice güzel etkinliklerde buluşmak dileğiyle" sözlerine yer verdi.
Program boyunca vatandaşlar çeşitli etkinliklere katılırken, alanda kurulan sahnede müzik performansları sergilendi. Eskişehirli sanatçı Nuri Alço'nun da yer aldığı etkinlik, gün boyunca devam eden programlarla sürdü. Vatandaşların yoğun ilgi gösterdiği şenlik, park alanında hareketli görüntülerin oluşmasına neden oldu.




