Eskişehirspor'da Mali Genel Kurul'un ilk oturumu, yeterli çoğunluğun sağlanamaması nedeniyle gerçekleştirilemedi. Toplantının ikinci oturumu, 3 Temmuz'da çoğunluk şartı aranmaksızın Hasan Polatkan Kültür Merkezi'nde yapılacak.

Eskişehirspor'da gerçekleştirilen Mali Genel Kurul'un ilk oturumunda toplantı yeter sayısına ulaşılamadı. Kulübün 657 kişilik hazirun listesine göre genel kurulun yapılabilmesi için en az 329 delegenin salonda hazır bulunması gerekiyordu. Ancak ilk oturuma yalnızca 42 delege katıldı.

Katılımın yeterli seviyeye ulaşmaması üzerine Mali Genel Kurul ertelendi. Kulüp yönetimi, genel kurulun ikinci oturumunun 3 Temmuz Cuma günü Hasan Polatkan Kültür Merkezi'nde çoğunluk şartı aranmaksızın gerçekleştirileceğini duyurdu.

Toplantının ardından açıklamalarda bulunan Eskişehirspor Başkanı Ulaş Entok, kulübün mali süreci ve gündemindeki konulara ilişkin değerlendirmelerde bulundu.

3 Temmuz'da yapılacak ikinci oturumda, Eskişehirspor'un mali yapısının ele alınması, yönetim tarafından hazırlanan mali raporların delegelerin görüşüne sunulması ve gündem maddelerinin karara bağlanması bekleniyor.