Talha Özler, sosyal medya hesabından yayımladığı mesajla Eskişehirspor'a veda etti. Bir sezon boyunca kırmızı-siyahlı formayı giyen oyuncu, kulüpte geçirdiği döneme ilişkin teşekkür mesajı paylaşırken, Eskişehirspor camiasına başarı dileklerinde bulundu.
Sezon boyunca takımın önemli isimleri arasında yer alan Talha Özler, yayımladığı açıklamada Eskişehirspor forması altında geçirdiği süreyi gururla hatırlayacağını belirtti. Talha Özler mesajında, "Eskişehirspor forması altında geçirdiğim 1 yıl boyunca bu formayı terletmekten ve bu büyük camianın bir parçası olmaktan gurur duydum" ifadelerini kullandı.
Kulüpte görev yaptığı süre boyunca birlikte çalıştığı isimlere de teşekkür eden Talha Özler, "Bana güvenen başkanımıza, teknik ekibimize, takım arkadaşlarıma ve her zaman yanımızda olan büyük Eskişehirspor taraftarına teşekkür ederim" dedi.
Takımda yaşadığı döneme ilişkin değerlendirmelerde bulunan Talha Özler, "Birlikte unutulmaz anlar ve güzel mücadeleler yaşadık. Eskişehirspor'a bundan sonraki süreçte başarılar diliyorum" sözleriyle veda mesajını tamamladı.
Geride kalan sezonda Eskişehirspor formasıyla 28 resmi maçta görev yapan Talha Özler, toplam 2 bin 456 dakika sahada kaldı. Takımın savunma hattında düzenli olarak forma şansı bulan oyuncu, sezon boyunca istikrarlı şekilde görev aldı.
Talha Özler, 2025-2026 sezonunu 6 sarı kart ve 2 kırmızı kartla tamamladı. Uzun süre sahada kalan isimlerden biri olan oyuncu, sezon boyunca birçok karşılaşmada ilk 11'de görev yaptı.
Eskişehirspor'da yeni sezon öncesi kadro yapılanması sürerken, Talha Özler'in yayımladığı veda mesajı taraftarlar arasında da gündem oldu. Bir sezon boyunca kırmızı-siyahlı formayı giyen futbolcu, kulübe ve taraftarlara teşekkür ederek Eskişehirspor kariyerini noktaladığını duyurdu.





