AK Parti Eskişehir İl Başkanı Gürhan Albayrak şu ifadeleri kullandı;
"Eskişehir'imizin yarım asırlık hayali gerçek oldu. Geçtiğimiz yıl 30 Mayıs'ta temelini attığımız Eskişehir OSB - Hasanbey Lojistik Merkezi demiryolu hattında söz verdiğimiz gibi 1 senede tamamlanma aşamasına gelindi.
Toplam 14 kilometrelik (7,5 km ana hat - 6,5 km terminal) bu tarihi proje yalnızca bir demiryolu bağlantısı değil; Eskişehir sanayisinin, üreticisinin ve alın terinin doğrudan limanlara ve dünyaya açılan kapısıdır.
Eskişehir’imizi bölgesel bir lojistik üs haline getirecek bu kıymetli hamle için başta Sayın Cumhurbaşkanımız olmak üzere Ulaştırma ve Altyapı Bakanımıza, Milletvekillerimize, paydaş kurumlarımıza ve emeği geçen herkese şükranlarımı sunuyorum."





