CHP Eskişehir Milletvekili Utku Çakırözer şu ifadeleri kullandı;

"Yeni yapılacak bu yatırımın Eskişehir'imize ve tüm hemşehrilerimize hayırlı olmasını diliyorum. Bu vesileyle, Eskişehir'imize ve hemşehrilerimize sürdürülebilir, çevreyi koruyan ve gelecek kuşaklara yaşanabilir bir kent bırakabilmek için büyük emek veren sevgili Ayşe Başkanımıza teşekkür ediyorum. Bizler görüyoruz ki Eskişehirliler, Ayşe Başkanımız ve onun şahsında Büyükşehir Belediyemizin tüm çalışanları sayesinde geleceğe güvenle bakıyor.

Güven, belediyecilik anlayışında belki de en önemli unsurdur. Biz bunu sahada görüyoruz. Eskişehirliler, sokakta, pazarda ve çarşıda karşılaştıkları her fırsatta Ayşe Başkanımıza duydukları memnuniyeti dile getiriyor. Ancak bazen görüyoruz ki bunu görmek istemeyen dostlarımız da var. Onlara da sadece şunu söylüyoruz: Gölge etmeyin, başka ihsan istemiyoruz.

Zaman zaman "Bunca sürede ne yaptınız, ne yapmadınız?" şeklinde eleştiriler duyuyoruz. Oysa 25 yıllık iktidar, kara yollarının kesişim noktasında bulunan Eskişehir'e hâlâ bir çevre yolu yapabilmiş değil. Demir yollarının kavşak noktası olan Eskişehir'i limana bağlayamadı. Sevgi ve saygıyla andığımız değerli Yılmaz Hocamızın yıllar önce kurduğu uluslararası havalimanını ise bırakın uluslararası uçuşlara açmayı, Türkiye'nin birçok kentine dahi bağlayamadı.

Yapamadıklarını bir kenara bırakalım, elimizden aldıklarını sıralamaya kalksak liste uzar gider. Bugün hep birlikte "Hastanelerimizi elimizden almayın" diye sesleniyoruz ama bir gecede hastanemiz elimizden alınıyor. Basın İlan Kurumu gitti. PTT Başmüdürlüğü gitti, Bölge İdare Mahkemesi gitti, TÜLOMSAŞ gitti.

Böyle bir tablo ortadayken çıkıp da "Ayşe Ünlüce Başkan şunları yaptı, bunları yapamadı, iki buçuk yılda şu kadarını tamamladı" demek insafla bağdaşmıyor. Hele ki güreşçiyi banka yöneticisi, terlikçiyi büyükelçi yapan bir anlayışın Eskişehir'e gelip liyakat dersi vermeye kalkması bizleri gerçekten üzüyor.

Ama inanıyorum ki onlar da er ya da geç Eskişehirlilerin gördüğü gerçekleri görecekler. Zaten Eskişehirliler 25 yıldır görmeyen gözlere, işitmeyen kulaklara bu gerçekleri göstermeye devam ediyor. Bundan sonra da göstermeyi sürdürecektir.

Bu yatırım vesilesiyle Ayşe Başkanımıza ve onun şahsında büyük bir özveriyle çalışan tüm belediye emekçilerimize yürekten teşekkür ediyorum. Onlar yalnızca şehir merkezinde değil, kırsalda da gece gündüz demeden hizmet üretiyor. Bizler bu sıcak havada gölge ararken belediye emekçilerimiz asfalt döküyor. Kırsalda çiftçimizin yanında oluyor, şehir merkezinde vatandaşımıza hizmet ediyor. Gece bir sorun yaşadığımızda yine belediyemizi arıyor, çözümü orada buluyoruz."