Başlık önerisi
Eskişehir'de Kerbela şehitleri ve Ehl-i Beyt için anma programı düzenlendi
Özet
Eskişehir Esnaf ve Sanatkârlar Odaları Birliği ile Eskişehir İl Müftülüğü iş birliğinde Kerbela şehitleri ve Ehl-i Beyt'i anma programı düzenlendi. Program kapsamında Kur'an-ı Kerim tilaveti, dua ve Muharremiye gerçekleştirildi. Etkinliğin ardından vatandaşlara aşure ikramında bulunuldu.
Düzenlenen programa Eskişehir Valisi Dr. Erdinç Yılmaz ile Eskişehir Esnaf ve Sanatkârlar Odaları Birliği Başkanı Adnan Karamanlı da katıldı. Eskişehir Valisi Dr. Erdinç Yılmaz ve Adnan Karamanlı, vatandaşlara aşure dağıttı.
Cuma namazının ardından gerçekleştirilen aşure ikramına vatandaşlar yoğun ilgi gösterdi. Camiden çıkan cemaat, ikram alanında uzun kuyruklar oluşturdu. Program boyunca çok sayıda kişi aşure ikramından faydalandı.
Eskişehir Esnaf ve Sanatkârlar Odaları Birliği ile Eskişehir İl Müftülüğü tarafından düzenlenen programda Kerbela şehitleri ve Ehl-i Beyt anılırken, Kur'an-ı Kerim tilaveti ve dualar okundu. Program kapsamında Muharremiye gerçekleştirildi, ardından Eskişehir Esnaf ve Sanatkârlar Odaları Birliği tarafından hazırlanan aşureler vatandaşlara ikram edildi.
Etkinlik boyunca vatandaşların ilgisi dikkat çekti. Özellikle cuma namazı sonrasında ikram alanında yoğunluk yaşanırken, Eskişehir Valisi Dr. Erdinç Yılmaz ve Eskişehir Esnaf ve Sanatkârlar Odaları Birliği Başkanı Adnan Karamanlı vatandaşlarla bir araya gelerek aşure dağıtımına katıldı. Yoğun katılımla gerçekleştirilen program, aşure ikramının tamamlanmasının ardından sona erdi.