ESKİŞEHİR HABER

Oytun Gökten: "Bu tarz tesislerin kentsel dönüşümün altlığı olduğuna inanıyoruz"

Oytun Gökten, katı atık tesislerinin kentsel dönüşüm sürecinin önemli bir parçası olduğunu söyledi.

Abone Ol

İnşaat Mühendisleri Odası Eskişehir Şubesi Başkanı Oytun Gökten şu ifadeleri kullandı;

"Aksiyonsuz hayalin halüsinasyon olduğunu söylerler. Eskişehir, hayallere ulaşan bir kenttir, bir şehirdir. Bu başarıya ulaştıran çok değerli insanlar da vardır. Öncelikle bu dönüşüm tesisinin, daha doğrusu katı atık depolama tesisimizin, kentsel dönüşümün öncesinde de bir altlık olması gerektiğini düşünüyorum. Bizler her platformda kentsel dönüşümün ne kadar önemli ve ne kadar hayati olduğunu vurguladık, vurgulamaya da devam ediyoruz.

Bu minvalde Ayşe Başkanımızın da önceliğinde 52 bin binanın denetimini gerçekleştirdik. 6 bin binanın hızlı bir şekilde dönüşmesi gerektiğini de ortaya koyduk. Bu tarz tesislerin, kentsel dönüşümün altlığı olduğuna inanıyoruz. Çünkü kentsel dönüşüm sürecinde ciddi anlamda atık çıkacaktır ve bu durum çevremiz açısından büyük önem arz etmektedir.

Şehrimiz, birçok şehre örnek olan, birçok meslek odasının ve siyasetçinin bir arada ortak bir akılla yarattığı bir yerdir. Bu konuda emeği geçen herkese şahsım ve odam adına çok teşekkür ediyorum. Bu süreçte elimizden geleni yapmaya, sizlere destek olmaya ve meslek odası olarak bu konularda iş birliği yapmaya hazır olduğumuzu da bir kez daha yenilemek istiyorum."